Iris de Wolff

Communicatie & marketing

LinkedIN

Waarom communicatie & marketing?

Het vinden van werk dat bij je past, is ook bij mij een zoektocht geweest. Met oogkleppen op ben ik op mijn 18e gestart op de Pabo. Toch bleek een klas van 30 iets teveel voor mij. M’n oogkleppen gingen af en ik ben op onderzoek uitgegaan: waar word ik blij van. Dat bleek een heleboel. In marketing en communicatie komt veel samen: creativiteit, ondernemerschap en het vinden en vertellen van verhalen.

Wat je kunt en waar je dat vervolgens tot uiting laat komen, was een tweede ontdekkingstocht. Ik ben een gevoelsmens en als iets niet goed voelt heeft dat veel invloed op mijn werk. Ik bof met mijn allereerste baan, een maatschappelijke organisatie, waar ik alle vertrouwen kreeg. Dat was voor mij een kickstart van mijn werkende carrière. En ik ging vol enthousiasme aan de slag bij een volgende baan. Nou, dat bleek een eye-opener, want dit was niet wat ik gewend was en waar ik behoefte aan had. Wat had ik toen zelf graag een jobcoach gehad. Écht op je plek zijn, dat is zo van belang. Dat heb ik hier bij Combo Emonomy weer gevonden.

Waarom Combo Emonomy?

Allereerst dankzij het vertrouwen die ik hier krijg en de liefdevolle ruimte. Wie heeft er een werkgever die zegt ”we houden van je”? Ik hoop en gun dit veel mensen. Want ik vind het heel bijzonder.

Er zijn nog zoveel ongeschreven verhalen te vertellen over hoe emonomy in de praktijk werkt en hoe we samen een menselijke economie waar kunnen maken. Samen met de trainers en cursisten ga ik op zoek naar deze verhalen en wil ik mensen inspireren. Ook door ons aanbod op onze (eigen)wijze neer te zetten hoop ik dat je voelt wie wij als organisatie zijn en dat je welkom bent.

Wat is jouw motto?

”Volg je hart, want dat klopt”.